Väckarklocka

Det bästa med att vara långledig så här i mellandagarna är att man får sova så länge man vill. Eller tja… det hade kunnat vara så om jag inte hade haft en livs levande väckarklocka som börjar tjuta klockan 6 oavsett vad det står i almanackan. Tänk dig själv att du ligger och drar dig i sängen, tittar upp och får syn på det här på nattduksbordet. Hade du kunnat sova vidare? När den döva katten vill ha mat är det ingen som sover!

One thought on “Väckarklocka

  1. Ja, jag har hört att de första 3-4 dagarna är värst. Jag som precis slutat röka kan väl jämföra det med de då. De första 3 dagarna hade jag kunnat mörda för en cigg men redan på 4:e dagen kändes det sååå mkt lättare ! Jag hoppas att det går över snart. Imorgon – på nyårsafton, är jag på min tredje dag. Jag hade mest velat låsa in mig någonstans men nej, vi ska på middag hos min karls syster 😛 Jag får stå för eget krubb jag 🙂

Kommentera

