Motvillig konsument

I normala fall har jag absolut ingenting emot att shoppa. Men idag måste jag köpa en ny mobiltelefon och jag vill verkligen inte. Jag har egentligen råd, det är inte där skon klämmer, utan det som irriterar mig är anledningen till nyinköpet. Min gamla mobil har dött och det var jag själv som tog kål på den. Den officiella versionen är att jag råkade välta en kopp varm choklad över den, men sanningen är faktiskt värre än så. Jag råkade tappa mobilen rakt ner i min kopp med varm choklad. Har ni ens hört talas om något så klantigt? Sånt händer inte mig! Gaaah!

2 thoughts on “Motvillig konsument

  1. Tyvärr är det sånt som händer 🙂
    Jag själv har sabbat min dator på liknande sätt då jag spillde en stor drink med margarita över den och dränkt min egna mobil i energidryck =/ Har kompisar som tappat mobilen i varmkorvspad, kissepottan och tvätthinken till bilen…
    Hoppas du hittar en ny mobil du kommer gilla och tack för rolig läsning i din blogg =) Det var första gången jag hittade hit, via viktop.se
    //Liza

Kommentera

