Måndagsmat

06.50 Havregrynsgröt. Förstår inte folk som hoppar över frukosten. Jag skulle knappt kunna öppna garageporten om jag inte hade fått min gröt först. (Den öppnas med fjärrkontroll.)

9.20 Knäckebröd med kokt skinka. Åt aldrig knäckebröd innan operationen, nu är det bland det bästa jag vet!

12.00 Chicken surprise – gratäng med kyckling och ris som blev över när vi hade gäster igår.

14.30 Favorit i repris.

18.00 Fläskkotlett. Eller en halv sådan.

20.00 Varm choklad. Dricker minst en kopp om dagen. Yummie! Notera att jag höll mobilen en bra bit ifrån när jag tog fotot. (Räcker ju med en skållad mobil per år tycker jag.)

21.30 Ägg. Enkelt, men gott.

4 thoughts on “Måndagsmat

  1. Bra inlägg. Kul att läsa. Och ja, en skållad mobil borde räcka. Hur gör du din choklad. Var så otroligt chokladsugen idag att jag höll på att gå åt. Grönt te hos liksom inte jobbet då. .

Kommentera

