Biverkning?

I onsdags köpte jag ett årskort på simhallen och passade naturligtvis på att simma mina längder när jag var där. Igår var det så dags igen. Den här gången var de sista tio längderna ganska kämpiga och benen var som gelé när jag klev upp. Jag var totalt slut och var tvungen att äta en banan i bilen innan jag ens orkade vrida om startnyckeln.

Så imorse. Direkt när jag slog upp ögonen tänkte jag: ”Jag vill simma. Jag måste få simma!”

Det här är ett beteende jag absolut inte känner igen sedan åren innan min gastric bypass. Undrar om det är någon slags biverkning läkarna har glömt att varna för? 😉

 

4 thoughts on “Biverkning?

  1. känner du så här angående fler sak?
    du vet att det finns vuxencrawlkurser hos vöss? om jag haft tid hade jag anmält mig direkt!

Kommentera

