Fyra favoriter

Laleh: Some die young. Såg aldrig ”Så mycket bättre” och jag gillade inte alls hennes version av Ängeln i rummet, men den här låten fortsätter växa varje gång jag lyssnar på den.

Äkta människor. En riktigt spännande svensk dramaserie som inte enbart handlar om relationer. Det hör inte till vanligheterna på SVT, så bra jobbat! Hörde dessutom att SVT har köpt in Game of Thrones, det ger också plus i kanten.

Varm choklad. Somliga kräver kaffe femton gånger om dagen. Eller latte eller capuccino eller espresso, vad det nu är för skillnad. Det enda jag vill ha är varm choklaaaaaaaaaad. Fast en kopp om dagen räcker.

Vampyrerna i Morganville av Rachel Caine. Fattar inte varför jag fastnar för dessa vampyrböcker hela tiden, egentligen gillar jag inte ens fantasy, men den här bokserien verkar riktigt lovande. Håller på med första boken av 11 utgivna, så vi får se om den håller måttet hela vägen igenom.

Kommentera

