Senast sedda

Man får kanske intrycket att jag bara ligger i soffan och läser böcker hela kvällarna, men så är det inte alls! Det händer faktiskt att jag ser en film också. På sistone har jag t ex sett de här:

Alla helt ok och sevärda. Under tiden jag såg The Double var jag övertygad om att en av huvudrollerna spelades av Bud Bundy, men så visade det sig vara Eric Foreman. Väldigt lika!  Åtminstone om man har mitt obefintliga ansiktsminne. (Och då menar jag Eric Foreman i That 70’s show, inte karaktären med samma namn i House. Riktigt så illa är det inte!)

Kommentera

