Hårt jobb

På grund av logistiskt strul har jag inte kunnat köpa in en enda bok till mitt lilla bibliotek sedan jag började i februari. Nu har allt löst sig och überbibliotekarien har sagt åt mig på skarpen att jag faktiskt måste köpa 100 böcker innan sommaren. Suck och stön. Pest och pina. Nåja, it’s a tough job, but somebody’s gotta do it. 😉

Jag borde verkligen ha utbildat mig till bibliotekarie istället – jag hade lätt kunnat göra det här på heltid!

Rör mig inte! av Tahereh Mafi är en av de böcker som lär hamna i en varukorg nära mig inom en snar framtid.

Kommentera

