Missat samtal

Nu i eftermiddags började min telefon vibrera i byxfickan när jag var mitt uppe i en genomgång vid tavlan. Kunde inte svara så klart. En googling senare visade det sig att mitt missade samtal kom från företaget som jag skickade en ansökan till igår. Hann inte ringa tillbaka inom kontorstid, så jag vet inte vad de ville, men det hindrar mig naturligtvis inte från att spekulera. Några mer eller mindre tänkbara scenarion:

1. De läste min ansökan, insåg genast min storhet och ringde upp.

2. Min är den enda ansökan som har kommit in och de är desperata.

3. Samtalet var helt orelaterat till min ansökan och istället vill de försöka sälja något till mig.

Fortsättning följer!

 

2 thoughts on “Missat samtal

Kommentera

