Mat på bordet

Min man har ett jobb med tämligen oregelbundna arbetstider. Det händer att han jobbar kontorstid och ibland jobbar han sena kvällar. Jag är mest glad så länge han jobbar på hemmaplan och inte i Stockholm.

Idag var han tydligen helt ledig, för när jag kom hem stod middagen på bordet:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kroppkakor. Äkta hemlagade småländska kroppkakor. Gissa om det är en av mina absoluta favoriträtter? Jag orkade äta en hel. Sedan väntade jag 1,5 timme och åt en till. 😀

Kommentera

