Blocket och jag

Efter försäljningssuccén med mitt gamla dockskåp fortsätter jag att lägga ut gammalt skräp på Blocket. Idag sålde jag en bondgård som jag och mina systrar brukade leka med som små. Vi har ritat lite på väggarna. Taken är knäckta. Det fattas lister, dörrar och staketbitar. Det är mystiska fläckar som inte går bort i ena hagen. Vissa av djuren är inte så vackra längre.

Faktum är att den låg i slänga-högen rätt länge. Sedan tänkte jag ”Hallå, den är ju från 70-talet! Klart den går att sälja!”

Och tja, det gjorde den.

Till mellandagarna har vi beställt en container för att göra oss av med gamla madrasser, trasiga plastmöbler, rostiga trädgårdsredskap och allsköns bråte. Man kanske borde avbeställa den och satsa helhjärtat på Blocket?

P1030753

Kommentera

