Little people

Detta sjukhus lekte jag mycket med som barn. Jag har ingen aning om vem som gav mig det, eller var det är köpt, det enda jag minns är att jag hade väldigt roligt.

När jag googlar ”little people hospital” får jag en massa träffar på leksaker från Fisher Price, men det här sjukhuset har ingen sådan logotyp. Gubbarna påminner ju väldigt mycket om deras little people-figurer, men det här är made in Hong Kong och förmodligen någon slags budgetvariant.

Någon som har sett ett sånt här innan?

P1030855

P1030854

P1030853

P1030857

 

 

2 thoughts on “Little people

Kommentera

