Var är min medalj?

Magsjuka måste vara en av de mest onödiga sjukdomarna som finns. Ge mig hellre halsfluss tre gånger istället för en magsjuka! Det var lyckligtvis tio år sedan sist, men jag hade gärna väntat tio år till.

Idag är jag hyfsat pigg, men av hänsyn till de där ca 500 personerna som vistas på samma arbetsplats som jag, väljer jag att stanna hemma (läs: karensdag). Kom ihåg det nästa gång priset till årets vardagshjälte ska delas ut, gott folk!

Å andra sidan så har det kommit ut nya avsnitt av Walking Dead, Amazing Race, Girls, Project Runway, House of Lies och inte minst Shameless US idag, så jag kommer nog att ha det ganska bra ändå.

Edit: Ja, du vågar klicka på videon. Den visar introt till Shameless US och har inget med magsjuka att göra, trots rummet den utspelas i.

Kommentera

