Konsten att komma i tid

Ska vara i bowlinghallen kl 18.

15.00 Tänker: Om jag kör 16.30 hinner jag gå inom både Maxi och H&M innan bowlingen.

15.30 Tänker: Ska bara kolla klart på American Idol, sen börjar jag göra mig i ordning.

16.00 Går in i duschen.

16.20 Provar outfit nr 3.

16.30 Provar outfit nr 7.

16.45 Sminkar mig.

17.00 Inser att jag måste äta något innan jag åker.

17.20 Inser att jag varken hinner inom H&M eller Maxi och kör istället direkt till bowlingen.

Et voilà! Ankommer i tid!

 

Kommentera

