Luckor i ordförrådet

Jag till maken:

”När du lämnar bilen på verkstan imorrn kan du be dem kolla… eh… den där cylinderformade grejen som avgasröret sitter fast i. Den verkar vara lös, för när jag kör låter det donk-donk-donk när vägen är ojämn, och när jag tittade efter satt det nån grej i liksom taket ovanför den, som verkade ha varit fäst i den cylinderformade grejen innan och kanske typ rostat sönder eller nåt.”

Har jag nämnt att jag har över 120 högskolepoäng i svenska språket?

Kommentera

