Ska bara blunda lite

Kollar på sista avsnittet av Project Runway. Det är final och Heidi Klum ska precis avslöja vem som har vunnit. Jag ändrar ställning i soffan och lägger huvudet mot armstödet. Mina ögonlock är tunga och jag tänker ”ska bara blunda lite, jag hör ju ändå vem som vinner”.

Yeah right.

Hade detta varit när jag växte upp under 80-talet hade jag varit tvungen att fråga mina kompisar i skolan vem som vann egentligen. Nu behövde jag bara starta om avsnittet och hoppa fram till slutet. Tur att utvecklingen går framåt!

Kommentera

