Grisen i säcken

Har tröttnat på att provköra bilar, och efter att ha tankat min hyrbilsgolf för 500 spänn på 90 körda mil hade jag bestämt mig. Så idag var vi hos Volkswagens återförsäljare, pekade på hyrbilen och sa att vi ville ha en exakt likadan, fast röd. Och så ordnade de det.

Tyvärr var den ”på rekond” just nu, så det kan hända att jag har råkat köpa en bil jag aldrig har sett i verkligheten. Men lite spänning får man ju ha i vardagen, och dessutom fick vi ett paraply på köpet.

Kommentera

