Nöjd kund

Kontaktade Länsförsäkringar för att få ersättning för mina omkostnader efter olyckan, beredd att få kämpa för vartenda öre. Efter ett kort telefonsamtal var det klart. Ingen blankett, inga kvitton och inga intyg, de bara för över pengar till mig.

Får det verkligen gå till så här smidigt i dagens samhälle? Håll med om att det känns lite skumt! Försäkringsmänniskan jag pratade med skulle gå på semester idag, så jag misstänker att det kanske skyndade på ärendet lite. 😉

(Nej, det här är inget sponsrat inlägg.)

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s