Inför idoljuryn

Namnet på den som har gått vidare…

…får vi veta efter reklampausen!

Har just kommit hem efter en anställningsintervju. Arbetsplatsen ligger 16,3 kilometer härifrån och är en gymnasieskola. Intervjun var jättetrevlig och mot slutet var jag beredd att skriva på ett anställningsavtal på plats. Men nej. Jag får besked mot slutet av nästa vecka. Why?! Sluta fundera så mycket! Anställ mig! Hur svårt kan de vara? Och jag hade kunnat stå ut med att vänta under reklampausen, men en hel vecka? Det är inte sjysst!

(Om ni undrar så visade jag inget av ovanstående desperation på plats. Herregud, jag vill ju kunna förhandla till mig en sjysst lön också.)

2 thoughts on “Inför idoljuryn

Kommentera

