Söndagsutflykt

I söndags gjorde jag ett besök på ett möbelvaruhus som inte säljer Ikeamöbler. Jag insåg snabbt att det jag sökte inte fanns i deras utbud, men ändå gick jag runt en bra stund i varuhuset och bara lät mig mig fascineras. Jag passade på att provligga en säng som inte riktigt passade min budget, trots att priset var sänkt.

CAM01808Jag beundrade djärv lampdesign.

CAM01822Läste förmanande lappar.

CAM01813

Förundrades över att någon vill betala 8740 kronor för ett bord gjort av grovhyvlade brädor.

CAM01815

Och funderade på hur man gör när man spiller filmjölk, köttfärssås eller mannagrynsgröt på sagda bord.

CAM01818

2 thoughts on “Söndagsutflykt

Kommentera

