Like a boss

Har skjutit upp en hemtenta sedan uppgifterna blev tillgängliga precis efter nyår. Varje gång jag har tänkt på tentan har jag blivit otroligt sugen på att sortera strumpor, städa ur förrådet och skrubba badkaret, så den har liksom inte hunnits med. De fyra uppsatsfrågorna skulle i alla fall besvaras med sammanlagt 2400-3200 ord och deadline var vid midnatt igår.

Första frågan började jag jobba med för en vecka sedan. Den tog två dagar att göra och genererade ynka femhundranittio ord. De andra tre tog jag tag i när jag kom hem från jobbet vid femtiden igår. Tjugo minuter i tolv skickade jag in mina svar som bestod av tvåtusenfyrahundratretton ord.

Like a boss!

Nu hoppas jag bara att min lärare också förstår att det är rätt antal ord som är viktigt här. Innehållet behöver han kanske inte titta så mycket på?

2 thoughts on “Like a boss

  1. Ljuvligt att få rensat i lådor och vrår.
    Jag har precis samma uppstartssträcka före textskrivning. Rent och fint blir det!
    Snyggt jobbat!

Kommentera

