Omtänksam familj

Min rygg börjar kännas bättre, men det där med att böja sig ner är ett gissel. Enda fördelen är väl att jag slipper tömma kattlådan, plocka ur diskmaskinen och sådant, men för övrigt kan jag inte alls rekommendera det här. Tur i alla fall att jag har en make som snabbt inser att varannan-gång-principen inte gäller längre, utan att det är hans tur varje gång just nu.

Till och med husdjuren ställer upp för mig. Eftersom jag inte kan torka upp saker från golvet så bestämde sig den ena katten idag för att spy upp sin hårboll medan hon satt på köksbordet istället. Så omtänksamt!

One thought on “Omtänksam familj

Kommentera

