Slut på vänskapen

Fick ett mejl av ”mina vänner på Netflix” som tyckte det var sorgligt att se mig gå. Men tja… vad kan jag säga? Ni hör aldrig av er och ni vill aldrig hitta på nåt kul. När tog vi senast en fika tillsammans, liksom?

Och så är det ju det där med kommunikationssvårigheterna. När vi inte ens lägger samma innebörd i ordet ”gratis”, då är det som upplagt för missförstånd och sura miner.

netflixJPG

Så förlåt om jag är hård, men jag står fast vid mitt beslut, trots att ni blir ledsna.

Kommentera

