En vanlig söndagkväll

Hur det går med musjakten, undrar ni? Tja, som svar på det kan jag berätta vad jag har gjort ikväll:

  • gillrat musfällor i bilen
  • funderat över hur lång tid det skulle ta att cykla de 16 kilometerna till jobbet
  • kollat på Hemnet vad det finns för lägenheter till salu i stan
  • konstaterat att det går jättebra att smaska i sig både choklad, nötter och korv utan att musfällan löses ut
  • hört en proppmätt mus hånskratta åt mig från sitt gömställe

En helt vanlig söndagkväll på sistone.

 

One thought on “En vanlig söndagkväll

  1. Som den där gången när jag blev dum helt plötsligt och skakade inte posten innan jag klev in i bilen med den varpå exakt sju sekunder senare så FLYR fem stycken stora tvestjärtar in i bilens innandöme. Vi lockade fram två med hjälp av blöta tidningar, sen satte jag mig inte i den på en vecka. Uhh! Vart de andra slutade upp vet jag inte än idag. Fyfasen.

Kommentera

